Mert bizony eljött ez a nap is, a Rust készítői eldöntötték, hogy idén február 8-án a játék elhagyja az Early Access címkét és teljes játékként jelenik meg. Aki eredetiben szeretné olvasni a komédiát, annak erre tessék. Garry Newman, a játék egyik létrehozója nagyban ecseteli, hogy minden marad a régiben, a Rust fejlesztése nem áll le (haha), és a fejlesztők se lépnek tovább másik projektre. Felmerül a kérdés ügyebár, hogy, akkor voltaképpen mi is változik? Mi az, ami miatt a csapat úgy döntött, hogy megérett a Rust a teljes játék címre? Ha elhagyjuk a mézes-mázos körítést, akkor tulajdonképpen annyi fog történni, hogy a játék drágább lesz, 20 dollár helyett 35 dollárért vesztegetik majd, míg a fejlesztők nem hetente, hanem havonta adnak majd ki frissítéseket. Newman még írásba is adta, hogy: gondoljunk erre úgy, mintha elhagynánk a prototípust és belépnénk az alfa fázisba.
Na de biztos csak jön valami plusz tartalom a megjelenéshez ügye? Hát egy frászt. Csak annyi változik, hogy a játék drágább lesz és ritkábban fog frissítéseket kapni. Szóval miről is van itt szó? Csaknem 5 év fejlesztés után van egy a fejlesztők szerint se igazán kész játék, amit most teljes játékká avanzsálás címszó alatt drágábban fognak árulni, holott erre semmi igazi ok nincs. Egy vicc az egész, a Steam korai hozzáférés rendszerének megcsúfolása, és akkor maradjunk inkább ennyiben.