Szerkesztőség
2024.05.01.
Az LG TV nem csupán egy televízió, hanem egy kapu a lenyűgöző játékélményekhez. Akár a legújabb konzolokon játszol, akár PC-n, az LG TV kiemelkedő képminőséggel és innovatív funkciókkal dobja fel a játékot.
Az Európai Bizottság az intézmény informatikai biztonságának javítása érdekében megtiltja munkatársai számára a kínai ByteDance tulajdonában álló TikTok alkalmazás használatát a vállalati eszközökön és a mobileszköz-szolgáltatásába bevont személyes eszközökön egyaránt
További részleteket közölt a Netflix a jelszómegosztás elleni hadjáratáról.
Háború, országgyűlési választás, Berki Krisztián váratlan halála vagy Christiano Ronaldo újszülött fiának halála. Csak néhány téma azok közül, amire 2022-ben a legtöbb magyar ember kattintott az interneten. A Nemzeti Média-
Aggasztónak tartja a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH), hogy a tíz-tizenöt évesek egy átlagos hétköznapon mintegy két órát, hétvégenként pedig csaknem három órát töltenek a világhálón, egyebek közt a
Aggasztónak tartja a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH), hogy a tíz-tizenöt évesek egy átlagos hétköznapon mintegy két órát, hétvégenként pedig csaknem három órát töltenek a világhálón, egyebek közt a
Súlyos vádakkal illette a Facebookot egy korábbi alkalmazottja. A férfi szerint a Facebook és a Messenger alkalmazás a szükségesnél jobban lemeríti a telefonok akkumulátorát, ezzel pedig a vállalatnál is tisztában
Rossz választ adott a Google új, mesterséges intelligencián alapuló chatbotja, a Bard egy reklámvideóban az amerikai James Webb űrteleszkópról, ami megrendítette a befektetők bizalmát – írta a Guardian online kiadása
Háztartásonként több mint 18 ezer forintot költünk médiára havonta – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) hiánypótló kutatásából. A felmérés szerint átlagosan napi 300 percet tévézünk és
Humán és automatikus álhírfelismerő-rendszer kialakításán dolgoznak a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) nyelvészkutatói és informatikusai - tájékoztatta a felsőoktatási intézmény közkapcsolati igazgatósága szerdán az MTI-t.
A magyarországi Mesterséges Intelligencia Koalíció (MI Koalíció) kezdeményezéseként az MI Kihívásban már több mint 100 ezren szereztek alapismereteket a mesterséges intelligencia technológiájáról egy ingyenes, hazai fejlesztésű alapozó online kurzuson.
A nehéznek ígérkező idei évben hatványozottan is fontos lesz a cégek számára, hogy több marketinglábon álljanak egyszerre. Gál Kristóf vállalkozófejlesztési szakember szerint 2023-ban a TikTok lesz a leghatékonyabb marketingeszköz, újra