A Netflix játékait összesen 23,3 millió alkalommal töltötték le azóta, hogy a Netflix 2021 novemberében bejelentette, hogy a mobiljátékok piacára is betör. A streaming szolgáltató mindössze öt játékkal kezdte ezt a gyűjteményt, azóta több mint két tucatra bővítette kínálatát, köztük a Robbanó cicák kártyajátékon alapuló játékkal – közölte a The Vegre.
A vállalat 2022. végére szeretné ötvenre növelni jelenlegi játékkínálatát, és ennek érdekében három játékstúdiót is felvásárolt fel. Korábbi jelentések szerint a játékletöltések lassan növekednek a bevezetés óta eltelt közel egy év alatt.
Az Android-eszközökkel rendelkező előfizetők ingyenesen elérhetik és letölthetik a játékokat a Netflix alkalmazásban vagy a Google Play Store-ban, míg az Apple szabályai szerint a Netflixnek az Apple-eszközöket használó személyeket az App Store-ba kell irányítania a letöltésekhez.
A Netflix áprilisban több mint egy évtizede először jelentett előfizetőcsökkenést, majd május és június vége között világszerte további 1,3 millió előfizetőt veszített.
A szolgáltató játékgyűjteménye egyre fontosabb szerepet játszhat abban, hogy megfordítsa ezt a tendenciát, és megtalálja a módját annak, hogy több nyereséget könyvelhessen el a már meglévő videós szolgáltatások áremelésén túl. A Netflix már tervezi, hogy az év végéig bevezet egy reklámokkal ellátott, olcsóbb előfizetői szintet.