Jump to content

Sose volt még ilyen jó a Heroes of the Storm

2016. 07. 10. 13:10

Van valami, ami nagyon jót tett az utóbbi időben a Blizzard féle MOBA közösségének és bár az új ranked rendszer lenne, de sajnos valami másról van szó.

Szeretném itt rögtön az elején leszögezni, hogy az alább olvasható Vélemény kifejezetten a saját és az ismerőseim tapasztalatkáit hivatott megidézni és egy csipetnyi részrehajlótlanság sincs benne.

Ha valaki ezek után is tovább olvas, az magára vessen.

A helyzet az, hogy visszajöttünk kicsit letesztelni, hogy akkor néz-e ki valahogy ez az új ranked rendszer a HotS-ban vagy csak adtunk a kakinak egy makit. Nos, eme kutatásnak egy másik cikkben a helye, de egy valamit egészen biztosan sikerült megállapítanom, ez pedig nem más, minthogy: „hé ez a játék megint jó lett”. Ezt pedig nem az új hősök, nem az új pályák, sem a tonnányi balance patch, de még csak nem is a csini-vili új ranked rendszer (nem mind arany, ami fénylik) érdeme. Arra jöttem rá, hogy mi bizony ezzel a játékkal utoljára alfa-béta korszakában játszottunk ilyen jót, pontosabban, amikor még meghívásos alapon működött a tesztelés. Teszek egy sznob kijelentést és azt mondom, hogy a kevesebb több volt. Akkoriban keményen toltuk a League of Lengeds című mutatványt és senki nem értett meg a társaságban, amikor előjöttem ezzel a mutáns HotS dologgal, amiről minden vérbeli lolos azt gondolja, hogy az a gyengéknek való. Én meg magyarázkodtam, hogy de igaz, hogy ezt se kell benne meg azt se, de helyette sokkal több idő marad a pörgős összeütközésekre. Ezt így is gondolom a mai napig, de valójában nem ezért tetszett meg anno a HotS. Az igazi ok az volt, hogy végre találtam egy olyan MOBA játékot, aminek a communitiyje nem volt csordultig az internet népének hitványabbik felével. Nem voltak leaverek, feederek, mindenki kedves és segítőkész volt és ha valakinek nem is ment a játék mert abszolút kezdő volt, akkor is örömmel fogadta a tanácsokat és egykettőre belerázódott a dologba. Egyszerűen jó volt játszani. Jó fej embereket lehetett megismerni a játékon keresztül, ami lolban ritka, mint a fehér holló.

Aztán kijött a játék és megjöttek a népek és örültünk, hogy siker lett, de a siker árnyékában elkezdett gyűlni egy sötét gyűlölködő tárgyadék szörnyszülött, ami szép lassan megmérgezte az addig kellemes közösséget. Ezek után nem lehetett lejátszani egy játékot leaverek, flamerek vagy trollok nélkül. Az egyetlen kérdés csak az volt, hogy kinek a csapatába lesz több ilyen, de teljesen mindegy, mert ha velem, ha az ellenbe láttam ilyet nekem az már egy rossz game volt. Sok időt adtam a játéknak, hogy próbáljon magához térni, de szép lassan a barátaim is feladták a küzdelmet és aztán már én se voltam motivált szenvedni vele.

Na, de akkor mi változott most? Kérdezhetjük. A válasz pedig nem más, mint az Overwatch.

Az Overwatch megjelenése akaratlanul is rengeteg játékost szipkázott el a Blizzard MOBA játékától. Ezt számokkal nem tudom alátámasztani csupán az tűnt fel, amikor a ranked miatt újra előmerészkedtünk, hogy „jééé nincs széttrollkodva a general chat channel”. Aztán azon kaptuk magunkat, hogy színvonalas és élvezhető meccseket tudunk játszani akár 2-3 randommal is. Zsinórba és sokat. Persze azért így is akadtak kellemetlen emberek, akik még picknél kijelentették, hogy ő velük trollkodtak az előbb, ezért most ők fognak velünk…”wp gg”, de mégis, velük is sikerült nyernünk. Olyan volt mintha megint a zárt béta időszakát élné újra az ember.

Persze, hogy Lily-t idézzem a How I met Your Mother sorozatból: „Hol a kaki Robin?” Mert ügye a kaki nem vész el csak átalakul. Azok a jótét lelkek, akik eddig gyerekszoba híján HotS-ban tomboltak, azok most az Overwatchozó népek életét keserítik meg. Nekik azt tudjuk üzenni, hogy kitartás, hátha a Blizzard kiad egy még jobb játékot közben. XD

(Forrás: itmozaik.hu Kép forrása: youtube.com)