Játékosként az Iron Maiden kabalájának, Eddie-nek bújhatsz a bőrébe, aki útja során több inkarnációban jelenik meg miközben végigjárja az Iron Maiden zenéjének és gazdag történetének ösvényét saját törött lelkének darabjait keresve és számos karakterrel megismerkedve.
A reklámok természetesen máris kiváló zenéket ígérnek, melyek közt néhány korábban nem hallott élő felvétel is szerepel a játék alkotója, Tony Newton adaptációjában Steve Harris felügyelete mellett.
A fejlesztés a Warhammer 40 000: Carnage alkotója, a Roadhouse Interactive kezében van a Nodding Frog és a 50cc Games csapatain keresztül, akik korábban már a The Rolling Stones, David Bowie, a Coldplay, a Universal Music Group, a Def Jam Enterprises, a Live Nation, a 2012-es londoni olimpia és a BBC számára is dolgoztak.
Legtöbbünk valószínűleg máris fenntartásokkal kezeli az ingyenes mobil játékokat, melyek napjainkban új értelmet adtak a free-to-play-nek, ám ha ennek ellenére is érdeklődsz, nézd meg a weboldalt és jelentkezz a bétára.
Az Iron Maiden nem először próbálkozik a műfajjal. 1999-ben gyűjteményes kiadásuk, az Ed Hunter mellé egy azonos címmel érkező rail shooter játékot csomagoltak, mely nem csak mai szemmel, de már akkor is elég rosszul nézett ki. Reméljük, ebből a kezdeményezésből valami jobb dolog sül ki.