40 millió letöltés 4 nap alatt. Ezek a számok önmagukért beszélnek, csak azt nem mondják el, hogy ebből a 40 millió letöltőből, vajon hány ember fizetett vagy fog fizetni a Super Mario Run teljes verziójáért, aminek ára 10 dollár. Erről a Nintendo nem osztott meg adatokat egyelőre. Az, hogy a Super Mario Run jól indult igazán nem kérdés. Maga a név garantált egy bizonyos szintű sikert, de mondjuk egy Pokémon Go megjelenéssel nehezen összehasonlítható.
Kezdetnek a Super Mario Run globálisan indult, nem pedig régiónként, de csak iPhone és iPad-re jelent meg. Ezzel szemben a Pokémon Go cross-platfrom rugaszkodott el a start mezőről, de csak szakaszosan került ki a nagyvilágba. A Pokémon Go így 30 millió letöltést hozott össze két hét alatt. Annyi azért közös a két játékban, hogy mindkettő free-to-play jelent meg, de míg a Pokémon Go in-game vásárlásokra építkezik üzleti modelljét tekintve, addig a Super Mario Run egy egyszeri 10 dolláros vásárlásért cserébe teljes egészében a miénk lehet. Nincsenek benne in-game vásárlások, legalábbis egyelőre.