Zampella elárulta a Game Informernek, hogy a Titanfall jelenleg nyolc millió egyéni játékost tudhat magáénak, ami meglehetős sikernek számít főleg, hogy egy korai indulásról van szó limitált platformon. A Titanfall nem lett kiadva PlayStation 3-ra vagy PlayStation 4-re, ráadásul a PC-re szánt változat sem volt elérhető a Steamen keresztül. Kereken kimondva az EA Originjének exkluzív tartalma volt. Ez érthető okokból nem kedvezett a PC gamereknek, ahol a Steam dominánsan uralja a piacot. Egészen eddig ráadásul úgy látszott, hogy a helyzet nem is fog változni.
„Egy ponton végignéztem a dolgokon és elgondolkodtam azon, hogy ennyivel később érdemes-e egyáltalán energiát fektetni abba, hogy a játék kikerüljön a Steamre, úgy hogy ez rengeteg munkával járna és megosztaná a közösséget.” mondta Zampella. „Szerettük volna, hogy az első naptól elérhetőek legyünk Steamen is, ám ezen a ponton már nem látjuk értelmét, viszont ha a jövőbe nézek, azt látom, hogy nem kéne még egyszer ilyen döntést hoznunk.”
Zampella hangsúlyozta egy későbbi interjú során, hogy a „jövőbeni projektek egyáltalán nem biztos, hogy exkluzívak lesznek” és hozzátette, hogy az exkluzivitásról szóló megegyezés csak a Titanfall első játékára vonatkozott.
Forrás: pcgamer.com
Fotó: games.softpedia.com és gamespot.com
Írta: Ambróz Nóra