Ezzel szemben Durante azt nyilatkozta, hogy ez lehetetlen, ugyanis a DSFix csakis eredeti kódot használ, független a Dark Souls-étól. A PCGamer ezzel szemben kiemelte, hogy könnyen lehet, hogy egy hibáról van szó és a kiadó arra gyanakszik, hogy a modnak része a nemrég kiszivárgott debug verzió, mely az elmúlt hét folyamán volt elérhető. Ezt követően amikor a PCGamer megpróbálta felvenni a kapcsolatot a kiadóval, csak azt kapta válaszul, hogy ezen a ponton még nem szeretnének hivatalosan nyilatkozni.
Nem sokkal később J. Kartje, a játék USA-beli közösségi menedzsere azt tweetelte, hogy utánanéz a dolgoknak.
A DSFix (Dark Souls Fix) mod egyébként a legnépszerűbb mod a játék PC-s verziója esetében, ugyanis lehetővé teszi felhasználóinak, hogy a játékot 720p fölött játszák stabil FPS-sel. Ez sajnos egy olyan lehetőség, melyet a PC-s portolás ugyan megígért, de mégsem szolgáltatott. Ezt figyelembe véve elég furcsa döntés, hogy a Namco egy olyan modra támad, mely valójában segít nekik az eladásokban.
További fejlemény azóta, hogy a NeoGAF egyik tagja, Chariot szerint a lépés egy hiba következménye volt. Az FDS szolgáltatással kellett volna felvenni a kapcsolatot, hogy távolítsák el az összes fájlt, mely a kiszivárgott debug verzióval kapcsolatos, nem pedig a DSFix-ről kellett volna, hogy szó legyen.
Chariot beszélt Volker Rieck-kel, az FDS File Defense Service alkalmazottjával, aki ezekkel az információkkal szolgált. Rieck jelenleg emaileket ír a kidónak és a Dropbox-nak az eset tisztázására. A kiadónak továbbra sincs egy szava se az ügyhöz.
Forrás: vg247.com
Fotó: incgamers.com és pcgamesn.com
Írta: Ambróz Nóra