Jump to content

A H1Z1 leállt, sokáig nem tudták, mikor tér vissza

2015. 01. 22. 10:00

A H1Z1 indulása körüli dráma tovább folytatódik, ugyanis a szerverek egyszercsak leálltak. A kimaradás legalább hat órán keresztül tartott, mialatt a játék teljesen offline volt. A fejlesztők sokáig azt sem tudták, mikor tér vissza.

Egy kritikus hiba arra kényszerítette a SOE-t, hogy tegnapelőtt este lekapcsolja egy időre frissen kiadott zombi-MMO játékának szervereit, melyek még azt követően is sokáig álltak. A SOE vezetője, John Smedley azt állította, hogy csak rövid időről lesz szó, ám ezt jócskán sikerült elmulasztani a probléma megoldásával.

A patch kiadását már a tegnapi napra megígérték és megerősítették azt is, hogy dolgoznak az EU szervereken. Smedley ezt követően a Twitteren értesített a dolgok állásáról, miszerint nem szeretnének egyszerűen csak visszatérni az előző patch-hez, inkább megoldják a két problémás pontot.

A H1Z1, a SOE által kiállított versenytárs a DayZ-vel szemben, mely egészen népszerűnek tűnik múltheti indulása óta, mely időszak során 150-200 szervert tettek elérhetővé. Ezek közül sok tegnap előtt este csődöt mondott, így gyakori, hogy órákat kell várakozni a játékra.

A game-nek sajnos nem ezek az első gondjai a kiadás óta, mely eltelt idő alatt már a bejelentkezéssel és az FPS-sel is voltak a játékosoknak gondjai.

Forrás: vg247.com

Fotó: ign.com és dualshockers.com

Írta: Ambróz Nóra