Az EA nemrégiben bejelentette, hogy Jade Raymond, az Assassin’s Creed egykori producere, csatlakozott a céghez. Raymond vezetésére az újonnan alakult Motive stúdiót bízták a kanadai Montrealban.
Raymond, aki a téma veteránja már, egy rövid blogposztban erősítette meg a híreket és utalt arra is, hogy a stúdió valami egészen újszerű dolgon munkálkodik majd. A Motive dolgozói szoros együttműködésben állnak a BioWare szintén montreali csapatával, akik jelenleg a Mass Effect: Andromeda-n dolgoznak.
Raymond szerint a Motive feladata között lesz egy IP és néhány már megkezdett projekt befejezése is. Az első jelentősebb cím ezek között a Amy Hennig Star Wars játéka. Ez ugyanaz a játék, mely a jelenleg a Visceral fejlesztése alatt áll, mely stúdió felügyelete szintén Raymond kezében lesz.
„Nagyon lelkes vagyok, hogy az első nagyobb projekt, melyen Montrealban dolgozunk majd Amy kreatív vezetése alatt zajlik majd” írta Raymond „Ilyen lehetőség, hogy egyszerre dolgozzak vele és a Visceral csapatával, míg a Star Wars univerzummal játszunk, csak egyszer adódik az életben.”
Raymond az Ubisoftot 2014 októberében hagyta el, akkori indoklása szerint azért, hogy „új álmokat valósítson meg.”
Forrás és fotó: vg247.comÍrta: Ambróz Nóra