A késés oka, hogy a fejlesztők szeretnék, hogy az induláskor minden simán menjen és gondok nélkül elérjék a célul kitűzött átlag 1080p-t és 30 fps-t.
A PC verzió fejlesztéséért az Ubisoft Kiev a felelős. A stúdió produkciós menedzsere, Sam Kovalev elárulta, hogy a plusz hetekre azért van szükség, hogy „stabil, optimalizált játékot játszhass az első naptól.”
„Bevezettünk néhány újdonságot a produkciós tervünkben és ellenőrzési folyamatainkban, így lehetőségünk nyílt a csinosításra, stabilizálásra és optimalizálásra a PC verzió fejlesztési projektje során nagyon korán ráállni.” mondta Kovalev. „Ez volt ez egyik legmagasabb prioritású dolog a prudukciós csapat az idei évben.”
„Az extra négy hét lehetővé teszi számunkra, hogy alaposak legyünk, végelegesítsük az összes apróságot és optimalizációt és biztosak lehessünk benne, hogy a rendszer stabilan jelenik meg és minden játékosnál simán fut az első naptól.”
A rendszerkövetelmények kiadása hamarosan következik, melyek az 1080p-t és 30 fps-t célozzák majd meg.
Az Assassin’s Creed Syndicate tehát először PS4 és Xbox One verziókban jelenik meg október 23-án, majd Windows PC-re is november 19-én.
Forrás és fotó: vg247.comÍrta: Ambróz Nóra