Jump to content

A Trine 3 csapata bocsánatot kér

2015. 08. 28. 10:00

A Trine 3 fejlesztéséért felelős Frozenbyte stúdió egy videóban kér bocsánatot a rengeteg negatív visszajelzést követően, melyek a frissen kiadott játékot érték.

A Trine 3: The Artifacts of Power múlt héten rajtolt, ám fogadtatása finoman fogalmazva is vegyesre sikerült. Sokan élvezték ugyan a játékot, ám jóval többen fejezték ki csalódásukat a mindössze hatórás, rövidített sztori, a sorozatszerűen függőben hagyott lezárás és a 3D-re váltás miatt.

Mint mindig, most is a negatív visszajelzések voltak a leghangosabbak, melyet a Frozenbyte sem hagyott figyelmen kívül. Az alábbi videót szinte fájdalmas nézni, hiszen a fejlesztők töredelmes bocsánatkérésük során idegesek és szomorúak: sajnálják, hogy nem kommunikálták tisztábban szándékaikat a fejlesztés során és nem találták el, mire vágynak a rajongók.

A nyitott és őszinte kommunikáció talán némiképpen csillapítja majd a kiábrándult dühöt. A fejlesztők a rengeteg aggresszív hozzászólás után kérdésesnek érzik jövőjüket az ingatag indie iparban, ahol a fejlesztés költségei gyakran egy apró hiba miatt nem térülnek meg. Reméljük, az összetört csapat álmai nem dőlnek azért romba emiatt az egyetlen ballépés miatt, hiszen a Trine 3 annyira nem sikerült rosszul. Amennyiben egy rövid, hosszabb történet felvezetőjének tűnő, hirtelen befejeződő, 3D PC játék nincs ellenedre, nyugodtan ajánljuk kipróbálásra továbbra is.

Forrás és fotó: vg247.com
Írta: Ambróz Nóra