Jump to content

Hellblade: motion capture a maximumon

2016. 02. 02. 14:00

A Ninja Theory egy újabb fejlesztői naplóban számolt be a Hellblade alakulásáról, melynek során megtudhatjuk, hogyan sikerült a stúdió legénységének a motion capture technológiával való első találkozás és miként illesztették be az eredményeket a játékba.

A csapat először a technológia ízlelgetéséről mesél, hiszen a játék animációinak megalkotását nem szerették volna a véletlenre vagy nem megfelelő eljárásokra bízni, ám ragaszkodtak a beígért színvonal megtartásához. A tét komoly volt, hiszen motion capture nélkül Senua, a főhősnő mozgáskészlete is jóval korlátozottabb lett volna.

Miután sikerült rögzíteni az alapokat, mint a járás, állás, futás és ugrás, a csapat a komplexebb, részletesebb mozdulatokkal kezdett el kísérletezni. Ilyenek voltak a „fenyegetően közelítés” vagy a különböző mélységű vízben való gázolás.

A nindzsák csapata emellett igyekezett a természetességre is ügyelni, hiszen „senki nem jár állandóan egyformán”, így esetlegesen előforduló különböző animációk tűnnek majd fel. Ahogy a korábbi 19 részben, a fejlesztői napló során most igazi stúdiótitkokat tudhatsz meg, így érdemes néhány percet rászánni a teljes videóra.

A Hellblade kiadási dátuma egyelőre bizonytalan, ám a PC és a PlayStation 4 megjelenés egyszerre érkezik már biztosan.

(Forrás: vg247.com)