A GGG csapata nem kisebb dolgot ígér, minthogy az új Atlas of Worlds kiegészítő teljesen megfogja reformálni a játékuk end-game tartalmát. Momentán ez úgy néz ki, hogy a játékosok a craft rendszert és a játékban található map generátort használva tudnak különféle tulajdonsággal és nehézségi szinttel rendelkező térképeket előállítani. Ez alapjaiban így meg is maradna csak ki lesz bővítve. 30 új terület és 19 új boss kerül be a játékba. Ráadásul a tervek szerint nem csak az újdonságok néznek majd ki szebben, de a régi területek is kapnak egy kis ráncfelvarrást.
Ahogy azt már biztos kitaláltuk ebből is az Atlas of Worlds a maprendszerre fog fokuszálni. A változtatások célja, hogy további hosszú órákkal tolják ki az élvezetes játékidőt a fejlesztők. Éppen ezért az új térképek nem csak random területként fognak funkcionálni, de narratív részük is lesz, ami végül egy nagyobb történetté fog összeállni.
A GGG természetesen most is prioritásként kezeli, hogy növeljék a játékuk teljesítményét ezzel a soron következő patchel is. Viszont most tényleg nagy ugrásra számíthatunk, ha igaz lesz, hogy a játék dupla olyan gyorsan tud majd futni kétszeres framerate mellett, mint most.
Jó látni, hogy vannak, akik még tényleg komolyan veszik a játékuk utógondozását. Le a kalappal a GGG csapata előtt a folyamatos fejlesztésekért és tényleg szavakat se talál az ember, hogy még a grafikát is milyen széppé fogják varázsolni. A Path of Exile Atlas of Worlds kiegészítő szeptember másodikán fog debütálni, azaz még 20 napot kell várnunk. Kitartás.