Megjelenése óta hosszú utat járt be a Heroes of the Storm. Többször átdolgozott ranked rendszer, új pályák, új hősök, új játékmódok, rengeteg event, eSport rendezvény és még sorolhatnánk. Amit nem nagyon piszkáltat még meg eddig fa fejlesztők, az a játék jutalmazási rendszere. Ügye adott nekünk most egy ilyen lépjél szintet és csinálj küldiket valami, amiért játékban elkölthető aranyat kapunk. Időről-időre lehet szerezni valami új hőskinézetet, esetleg egy mountot vagy egy player ikont, de ennyi. Nem különösebben motiválja az ember hosszú távon. Ezzel szemben az Overwatch féle loot-rendszer elégé bejött a népnek, így valami hasonlót szeretett volna implementálni a HoTS-ba is a Blizzard.
Az új jutalmazási rendszerben a korábban aranyért vagy komoly pénzekért megszerezhető kinézeteket Loot Chest-ekből fogjunk tudni megszerezni. Lesznek új festékek, zászlók, emotikonok és bejelentők. A játékok után kapott tapasztalati pontok már csak a hősökre lesznek érvényesek. Ha nő egy hős tapasztalati szintje, akkor fog nőni a játékos szintje is. Továbbá szignifikánsan változni fog a hősök szintlépéséhez szükséges XP mennyisége. A Blizzard egy picit megemelte az első pár szint meglépéséhez szükséges tapasztalati pont mennyiségét, viszont a későbbi szinteken 75-80%-kal kevesebb erőfeszítésünkbe fog kerülni a grindolás.
A Loot Chest-ek véletlenszerű jutalmakat fognak tartalmazni. Gyakorlatilag szinte bármilyen játékban megszerezhető cucc lehet majd bennük, beleértve a hősöket is. Lesznek speciális, ritkábban eső ládák, amiket a játékosok például a ranked rendszerben történő előreugrás után gyűjthetnek be.
Ezen kívül még rengeteg érdekes információt, illetve néhány képet találhatunk az elkövetkezendő változásokkal és a 2.0-ás frissítés tartalmával kapcsolatosan a Blizzard eme oldalán.