A digitális tartalmaik védelmében másolásvédelmet (DRM) bevető játékfejesztő stúdiók általában halálukig foggal-körömmel védik az érdekeik, még azután is, hogy az adott játék másolásvédelmét már rég feltörték. Ennek elsősorban az lehet oka, hogy legalább az alkalmi kalózkodót és csalót visszatartsa az incselkedéstől. Ehhez képest a Tequila Works úgy döntött, hogy egy merőben más hozzáállással közelíti meg a kérdést. Azt állítják eltávolítják a Denuvo DRM rendszerét a Rime Windows kiadásából, ha valaki sikeresen feltőri a játékuk. Ez egy furcsa ígéret, különösen azért, mert elég sokan próbálkoznának ilyennel maguktól is, nem hogy még ilyen biztatással és végül valakinek úgy is sikerül feltörni a játékot. Tény, hogy végül bárki teszi meg, felesleges lesz a munkája, mert ha a stúdió tartja a szavát, akkor utána már nem lesz szükség a feltőrt verzióra.
Az elmúlt évekre nézve szokatlan lenne, ha nem sikerülne feltörni a Denuvo másolásvédelmét. Igaz a DRM technológiát fejlesztő cégek egyre jobb kódokkal állnak elő, de a kalózok is egyre ügyesebbek és sikeresebbek lettek az elmúlt évek során. Például a Resident Evil 7 és a Prey ugyancsak a Denuvo másolásvédelmét használta, de ezeket a játékokat is feltörték, alig néhány nappal a megjelenésük után.
Érdekes egy helyzet. Annyi biztos, hogy ezzel a Tequila Works sok kalóz figyelmét magára fogja vonni. Hogy ha reálisan nézzük, akkor a Denuvo védelem feltőrése nem egy „ha”, hanem egy „mikor” kérdés, így a fejlesztők valószínűleg csak az elkerülhetetlent sürgették meg egy kicsit.