A For Honor elvesztette a játékosainak 95%-kát azóta, hogy februárban elérhetővé vált a Steamen. A játékosok számának alakulása (mélyrepülése) teljes mértékben visszakövethető a kezdetekig és egyáltalán nem mutat jól. A játékosok fele már az indulást követő két hétben elbúcsúzott a játéktól. Mit mond ez el az Ubisoftról?
Először szerverleállások, aztán kellemetlen bugok és glichek nehezítették meg a For Honor játékosainak életét, aztán meg a játék abszurd mikrotranzakciós rendszere ellen fogtak össze a játékosok. Nem is volt kérdés, hogy végül ide jutunk, bár az embert azt várta volna, hogy az első komoly DLC-vel egy picit javul a helyzet. Hogy az Ubisoft megpróbálja valahogy életre kelteni ezt az alapból egyáltalán nem rossz koncepcióra épülő játékot, de nem. Kaptunk pár új hőst, igen, meg újabb problémákat és hibákat.
A történet nagyon hasonló ahhoz, amit a The Divison produkált. Egy jól indult publikus béta után a játékosok egy része alapból lelépet, mert nem kívánták megfizetni a játék magas árát, de ez se mentség arra ami utána jött.
Ki tudja, talán ha free to play játékot csinálnának a For Honor-ból, akkor még menthető lenne.