A Micro Focus bejelentette, hogy elérhetővé vált a ZENworks 2017 Update 3. Az eszközfelügyeleti megoldáscsomag segítségével a vállalatok egyetlen központi felületről, egységesen kezelhetnek minden eszközt a vállalaton belül, beleértve a laptopokat, tableteket és okostelefonokat egyaránt.
A friss kiadás új funkciókat tartalmaz az iOS és Android eszközök hatékonyabb menedzseléséhez. Emellett jobb skálázhatóságot és teljesítményt kínál, illetve egyszerűbb hozzáférést biztosít az adatokhoz és jelentésekhez.
A friss kiadásban található, megújult irányítópult jobb rálátást biztosít az adatokra, ezzel segítve az esetleges problémák gyorsabb azonosítását. A testre szabható megoldásban újabb irányítópultok is kialakíthatók a legfontosabb információk megjelenítéséhez és szűréséhez.
A csomag új funkciókkal segíti az iOS és Android rendszerű mobil eszközök védelmét.
Az Android készülékek már Android Enterprise Work-Managed módban is kezelhetők anélkül, hogy külön Work Profilt hoznának rajtuk létre. Az okostelefonokon és tableteken így egyszerűen alkalmazhatók a házirendek, és csak az engedélyezett szoftverek futhatnak rajtuk. Az IT-szakemberek a megújult ZENworks segítségével a felügyeletük alá tartozó, ellopott vagy elveszített eszközök helyzetét is meghatározhatják. A ZENworks Reporting pedig mostantól mobil eszközökhöz kötött leltárriportok készítésére is alkalmas.
A Microsoft-alkalmazások kezelése is hatékonyabb és biztonságosabb az új csomaggal, mivel az a Microsoft Intune-alapú, s az Office 365 programok esetében egyaránt biztosítja az alkalmazásvédelmi szabályzatok betartatását. Ezáltal lehetővé tesz a hozzáférések ellenőrzését, valamit az alkalmazásokban használt adatok védelmét és akár törlését is.