Jump to content

Okosodtak a League of Legends tornyai

2016. 08. 25. 16:00

A 6.15-ös frissítés után ismét a tornyokhoz nyúlt a Riot a legújabb 6.17-es folttal. Végre kicsit kikupálták az öreg őrbástyák mesterséges intelligenciáját, hogy jobban védjék a szövetséges játékosokat.

Bizony azok a bitang tornyok nem mindig úgy tették a dolgukat, ahogy azt a játékosok elvárták volna. Hiába volt az ellenséges hős a torony hatótávolságába, ha a szövetséges, akit támadott már egy kicsit messzebb volt, akkor a torony bambán nézet a semmibe. Ennél is bosszantóbb volt, hogy, ha csak hősök voltak a torony hatótávolságába, akkor nem mindig a legközelebbi célpontot nézte ki magának az adott torony, hanem véletlenszerűen egyet.

Szerencsére most mindkét idegesítő apróság orvoslásra került a 6.17-es frissítéssel. Mostantól ha ellenséges torony alatt mozgunk és a toronytól 1400 egységnyi távolságra támadunk meg egy ellenséget, akkor a torony minket kezd majd el lőni. Ha pedig egy hőst vesz célba a torony, mert nincs más célpontja, akkor szigorúan a hozzá legközelebb állót fogja támadni.

A patch teljes részletezését a Riot oldalán tekinthetitek meg. Utána pedig mehet is a csihi-puhi, immár a tornyok biztonságából. Jó játékot minden idézőnek.

(Forrás: vg247.com Kép forrása: vg247.com)