A legutóbbi Bloodborne előnézetből kiderült, hogy a játékba kevesebb fegyver lesz, mint ahogy azt a Demon’s Souls és Dark Souls rajongói várnák. A PlayStation Blognak adott interjúja során a rendező, Hidetaka Miyazaki azonban leszögezte, hogy ez egyáltalán nem fogja korlátozni a játékosokat.
„Ha arról van szó, hogy mennyi fegyver lesz fizikailag jelen a játékban, akkor ez valóban kevesebb, mint a Souls game-ek esetében” erősítette meg a hírt, ám hozzátette, „ezt a döntést azonban bizonyos részben a játék designja miatt hoztuk meg. A fegyverek átalakulnak, így egy fegyvernek számos funkciója lehet, mely többféle stratégiában jöhet jól.
Emellett a fegyverek a Blood Gem-ek segítségével személyreszabhatóak. Ezekből többféle típus is van, ám egyszerre hármat használhatsz. Például egy gem segíthet abban, hogy egy csapáshoz kevesebb kitartásra legyen szükséged. Számos kombinációt összerakhatsz, tehát a fegyverek tényleges száma a Souls játékokhoz mérhető a Bloodborne személyreszabhatóságának köszönhetően, melynek hála mindenki kirakosgathatja darabokból álmai fegyverét. Ilyen módon számtalan variáció van jelen, melyeket számszerűen elnyel az átalakíthatóság és kisebb fegyvermennyiséget kapsz a végén, mintha a Souls fegyvereit számolgatnád.”
Különös koncepció. A Bloodborne Észak-Amerikában holnap, míg nálunk március 25-én, szerdán válik elérhetővé.
Forrás: vg247.comFotó: vg247.com és gamespot.com
Írta: Ambróz Nóra