
Egy a PAX East rendezvényen megejtett interjú közben árulta el Mac Walters kreatív igazgató, hogy több mint 1200 egyedi karakter hangja került rögzítésre a fejlesztés során. Miheztartás végett ez a szám a duplája annak, amivel a Mass Effect 3 dolgozott, pedig már ott se unatkoztunk.
A játékon belüli karakterekkel való kommunikációs lehetőségek széles tára nem csak a történet és a feladataink szempontjából hasznos információk begyűjtésére szolgál, hanem segít megteremteni a Mass Effect játékokra eddig is jellemző szerepjátékos hangulatot. Persze lehet lődözni vakon mindenre ami él és mozog, meg felrobbantani amit csak elénk sodor az univerzum, de aki ennél kicsit mélyebb élményre vágyik, az se fog csalódni ebben a játékban, ha a karakterek beszélőkéjén múlik.
A Mass Effect: Andromeda március 23-án jelenik meg Európában PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.