Jump to content

Insanity mód a The Witcher 3-ban permanens halállal

2015. 01. 30. 14:00

Egyelőre nem megerősített a hír, ám megalapozott módon gyanakszunk rá, hogy a The Witcher 3: Wild Hunt fejlesztői a CD Projekt RED-nél egy új nehézségi szinten bütykölnek. A találóan Insanity módnak elnevezett nehézségben permanens lenne a halál, ugyanis a játék még a mentéseidet is törölné.

A hétfői Twitch stream sorána fejlesztők megválaszoltak pár kérdést a chatről, melyből számos hasznos infó kiderült.

Először is a CD Projekt RED az Insanity mód ötletével játszogat mostanában sokat, mely törölné a mentéseidet, ha meghalsz, ám a fejlesztők még nem teljesen biztosak, hogy erre a lehetőségre szükség van és be is kerül majd a játékba.

A The Witcher 2 folytatólagosságára rendszeresen visszatérő kérdésekre is választ kaptunk, melyből kiderült, hogy a játék harmadik epizódjában tényleg mindent onnan folytathatsz, mint ahol az befejezted. A game kezdetét összefutsz majd egy olyan karakterrel, aki rákérdez, hogy is zajlottak korábbi kalandjaid, majd aszerint, hogy egyetértettél vele vagy épp kijavítottad mondandóját nefkifoghatsz az új sztorinak.

Emellett a craft-rendszer is alaposan átalakult. Például egy italt csak egyszer kell elkészítened ahhoz, hogy végleges hatása legyen rajtad, mely csak meditáció vagy alkoholfogyasztás után múlik el. Az egyensúly fenntartása érdekében a CD Projekt RED elárulta, hogy ezentúl nem fognak értékes alapanyagok teremni minden bokron.

A megosztott érdekességek közül további lényeges kérdés volt, hogy hol tudsz majd meditálni. Végeredményében azt kell mondanunk, hogy mindenhol, ahol egyébként a józan ész szabályainak megfelelően rakhatsz tábortüzet. Ebbe beletartoznak az utcák és nyílt területek, de az idegenek nappalijának közepe már kevésbé.

Forrás: vg247.com

Fotó: gamingshogun.com és g3ar.co.za

Írta: Ambróz Nóra