Jump to content

Folytatódik a The Witcher 3 optimalizálása

2015. 02. 03. 14:00

A The Witcher 3: Wild Hunt már a fejlesztés végső szakászában jár, melynek során a játékon dolgozó, CD Projekt RED munkásai kijelentették, hogy az optimlizálás nem fog a vizuális élmény rovására menni.

A The Witcher 3 művészeti produkciós vezetője, Michal Stec az Eternity-nek adott interjúja során azt a kérdést kapta, hogy a jobb teljesítmény érdekében mennyire lesz a játék vizuális élménye lebutítva:

„Semennyire. Ez a válaszom. Nem butítjuk a látványt sehova.” hangzott a bíztató válasz.

„Igyekszünk optimalizálni a játékot, ám csak olyan módon, hogy az ne legyen kihatással a vizuális élményre. Éppen ezért nagyon sok munkánk van, ami az egyik oka annak, hogy későbbi időpontra tettük a játék kiadását. Ez azért történt, mert az optimalizálás során az a célunk, hogy a lehető legtöbbet adjunk hozzá a játék teljesítményéhez.”

Az biztos, hogy a játék szolgáltatta látvány még a legkeményebb kritikusokat is kennyérre kente eddig olyannyira, hogy a Brenna szerint a game új sztenderdet hív majd életre.

Forrás: vg247.com

Fotó: moviepilot.com és dualshockers.com

Írta: Ambróz Nóra