A The Witcher 3 művészeti produkciós vezetője, Michal Stec az Eternity-nek adott interjúja során azt a kérdést kapta, hogy a jobb teljesítmény érdekében mennyire lesz a játék vizuális élménye lebutítva:
„Semennyire. Ez a válaszom. Nem butítjuk a látványt sehova.” hangzott a bíztató válasz.
„Igyekszünk optimalizálni a játékot, ám csak olyan módon, hogy az ne legyen kihatással a vizuális élményre. Éppen ezért nagyon sok munkánk van, ami az egyik oka annak, hogy későbbi időpontra tettük a játék kiadását. Ez azért történt, mert az optimalizálás során az a célunk, hogy a lehető legtöbbet adjunk hozzá a játék teljesítményéhez.”
Az biztos, hogy a játék szolgáltatta látvány még a legkeményebb kritikusokat is kennyérre kente eddig olyannyira, hogy a Brenna szerint a game új sztenderdet hív majd életre.
Forrás: vg247.comFotó: moviepilot.com és dualshockers.com
Írta: Ambróz Nóra