A Witcher 3 fantasztikusan néz ki valamennyi platformon, ám a PC és a konzolok közti szerény fps-beli eltérés sok rajongót kiábrándított. Miért nem célozta meg a CD Projekt RED az elejétől fogva a konzolokon is a 60 fps-t, kérdezhetné az előbb említett morcos csoport. A válasz erre egyszerű: a fejlesztők más célokat tartanak fontosabbnak ennél.
„Nem ilyen formában gondolkodunk” jelentette ki a produkciós vezető, Michał Krzemiński a GamingBolt interjújában, melyből egyelőre csak részleteket közöltek. „Amikor az az álmod, hogy egy olyan RPG-t csinálj, mely hosszú időre nyomot hagy az emberekben, akkor nem felbontásban és fps-ben gondolkodsz. Fontosabb a kaland, az eleven világ és mindaz, amit ebben a környzetben meg lehet majd tenni … a technikai aspektus inkább csak másodlagos. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem szeretnénk, hogy nagyszerű legyen a grafika.”
A The Witcher 3: Wild Hunt PC-re, PS4-re és Xbox One-ra májusban jelenik meg.
Forrás: vg247.comFotó: incgamers.com és blog.cdp.pl
Írta: Ambróz Nóra