Jump to content

A Witcher 3 fejlesztői nem számokban gondolkodnak

2015. 02. 24. 12:00

A Witcher 3 fejlesztői azt állítják, nem „felbontásban és fps-ben” gondolkodnak. A játék 30 fps-t produkál konzolokon, ugyanis a CD Projekt RED-nek jobb dolga is van, mint a számokra éhes közönség kényeztetése.

A Witcher 3 fantasztikusan néz ki valamennyi platformon, ám a PC és a konzolok közti szerény fps-beli eltérés sok rajongót kiábrándított. Miért nem célozta meg a CD Projekt RED az elejétől fogva a konzolokon is a 60 fps-t, kérdezhetné az előbb említett morcos csoport. A válasz erre egyszerű: a fejlesztők más célokat tartanak fontosabbnak ennél.

„Nem ilyen formában gondolkodunk” jelentette ki a produkciós vezető, Michał Krzemiński a GamingBolt interjújában, melyből egyelőre csak részleteket közöltek. „Amikor az az álmod, hogy egy olyan RPG-t csinálj, mely hosszú időre nyomot hagy az emberekben, akkor nem felbontásban és fps-ben gondolkodsz. Fontosabb a kaland, az eleven világ és mindaz, amit ebben a környzetben meg lehet majd tenni … a technikai aspektus inkább csak másodlagos. Persze ez nem jelenti azt, hogy nem szeretnénk, hogy nagyszerű legyen a grafika.”

A The Witcher 3: Wild Hunt PC-re, PS4-re és Xbox One-ra májusban jelenik meg.

Forrás: vg247.com

Fotó: incgamers.com és blog.cdp.pl

Írta: Ambróz Nóra