Jump to content

Így készülnek a Hellblade bevágott jelenetei

2015. 04. 28. 12:00

A Hellblade-re szánt anyagi keret meg sem közelíti a Ninja Theory korábbi játékainak forrását, így a cég kénytelen szűk büdzsével gazdálkodni. Hogyan sikerülnek akkor mégis ilyen jól a történetbe beillesztett képsorok?

A Heavenly Sword már megalapozta a Ninja Theory jó hírét, melyet a szépséges, moziélményre emlékeztető vágójeleneteknek köszönhetnek. A HS volt egyébként az első játék, mely a „full performance capture” technológiát használta a felvételekhez.

Más Ninja Theory játékok, mint az Enslaved és a DmC szintén ehhez az eszközhöz nyúltak, ám a Hellblade esetében anyagi gondok akadtak. A fejlesztők a játékot egy független AAA címként jellemezték, ugyanis céljuk elérni a tripla-A minősítést egy indie játék büdzséjéből, noha ez azt jelenti, hogy nem lesz lehetőségük hollywoodi szintű felvételkészítésre.

Az alábbi videóban a Ninja Theory csapata elmagyarázza, hogyan sikerül a dolgot mégis kivitelezni „házi megoldások” kiötlésével.

Forrás és fotó: vg247.com

Írta: Ambróz Nóra