Jump to content

Lassan elkészül az indie horror SOMA

2015. 08. 24. 10:00

A SOMA fejlesztői a Frictional Games-nél lassan készen állnak arra, hogy lezárják a PC és PS4 verziókban készülő játékon a munkát.

Ez az utolsó hét, hogy a SOMA tartalmi fejlesztésén dolgoznak a Frictional Games-nél, még mielőtt elérkezne a „Tartalomzár” fázis. „Ezt követően nem kerül be új, nem-triviális tartalom a játékba. „Ehelyett minden erőnkkel a hibákat keressük, javítjuk, csinosítjuk a részleteket és optimalizáljuk az alacsonyabb beállításokat.” derült ki a fejlesztők Facebook update-jéből.

„A lezárás életbevágóan fontos már, nehogy valami beláthatatlan következményekkel kerüljön be a játékba. A kiadás előtti utolsó hetekben szeretnénk biztosra menni és csak javítani a bugokat, nem termelni őket.”

A Frictional csapata máris kemény munkával jutott el ide, ám a határidővel nagyon biztosra mentek: az utolsó hetet direkt arra szánták, hogy ha valami balul sülne el, akkor is legyen idejük helyrehozni. A célegyenesben a team feladatai közé immár a videók készítése, a bolti oldalak feltöltése, a sajtó értesítése és próbaverziók szétosztása is bekerült. A fejlesztők csak szeptember 22-én lélegezhetnek majd fel, ha az induáskor minden simán megy.

„Öt év fejlesztés után őrületes érzés ennyire közel lenni a végéhez […] egy hónapon belül túl vagyunk az egészen, ti játszhattok, mi pihenhetünk.“

Alig várjuk, hogy a SOMA által ismét komoly traumákat szenvedjünk el, melyek felérnek a Frictonal korábbi munkájához az Amnesia: The Dark Descenthez.

Forrás és fotó: vg247.com
Írta: Ambróz Nóra