Jump to content

Már korán kiírta a multiplayert a Far Cry: Primal csapata

2016. 01. 07. 12:00

Ellentétben más Far Cry játékokkal, a franchise legfrissebb folytatása semmilyen szinten sem fog multipalyer komponenseket tartlmazni. Az Ubisoft fejlesztői most azt is elárulják, miért döntöttek a szokásos formula elhagyása mellett a Primal megalkotása során.

Jason Paradise, a játék közösségi menedzsere nemrégiben a Steam fórumján egy posztban arról írt, hogy a fejlesztők mindvégig a lehetséges „legjobb élmény” létrehozását tartották szem előtt, amikor megpróbálták „újrafeltalálni a gameplay magját és menetét.”

„A kőkorszak életre keltése és a Far Cry örökségén alapuló, erős gameplay élmény létrehozása azt jelentette, hogy sok mindent újra fel kellett találnunk” – írta Paradise. „Ez egyáltalán nem volt kis vállalkozás. Az elképzelések megvalósítása során világos prioritásokra volt szüksége a csapatnak.”

„Éppen ezért a projekt korai szakaszában meg kellett hoznunk néhány nehéz döntést, melynek részeként elhatároztuk, hogy az egyjátékos élményre helyezzük a hangsúlyt teljesen.”

Ahogy korábban már kiderült, a játékból hiányzik a szerkesztő program, melynek segítségével a játékosok saját térképeket és kihívásokat alkothatnának. Az egyedi készítésű térképek gyakran multiplayer kalandok során kerültek felhasználására, ám a többjátékos módok kiegyelésével ez a feature is kimaradt.

A Far Cry Primal PS4 és Xbox One kiadása február 23-án érkezik, míg PC-n először március 1-jén játszhatunk.

Forrás és fotó: vg247.com
Írta: Ambróz Nóra