Jason Paradise, a játék közösségi menedzsere nemrégiben a Steam fórumján egy posztban arról írt, hogy a fejlesztők mindvégig a lehetséges „legjobb élmény” létrehozását tartották szem előtt, amikor megpróbálták „újrafeltalálni a gameplay magját és menetét.”
„A kőkorszak életre keltése és a Far Cry örökségén alapuló, erős gameplay élmény létrehozása azt jelentette, hogy sok mindent újra fel kellett találnunk” – írta Paradise. „Ez egyáltalán nem volt kis vállalkozás. Az elképzelések megvalósítása során világos prioritásokra volt szüksége a csapatnak.”
„Éppen ezért a projekt korai szakaszában meg kellett hoznunk néhány nehéz döntést, melynek részeként elhatároztuk, hogy az egyjátékos élményre helyezzük a hangsúlyt teljesen.”
Ahogy korábban már kiderült, a játékból hiányzik a szerkesztő program, melynek segítségével a játékosok saját térképeket és kihívásokat alkothatnának. Az egyedi készítésű térképek gyakran multiplayer kalandok során kerültek felhasználására, ám a többjátékos módok kiegyelésével ez a feature is kimaradt.
A Far Cry Primal PS4 és Xbox One kiadása február 23-án érkezik, míg PC-n először március 1-jén játszhatunk.
Forrás és fotó: vg247.com
Írta: Ambróz Nóra