
Sajnos egészen előző hét péntekig úgy nézet ki az Overwatch kompetitív játékmódja, hogy ha kilépet valaki az egyik csapatból, akkor az emberhátrányba került csapat kevesebb pontot bukott, még a nyertes csapat kevesebb pontot nyert. Ettől bizony elég meredeken megtudott indulni az ember rankja lefelé az Overwatch pokol mélyebb bugyrainak irányába.
Szerencsére a Blizzard is rájött, hogy ez nem kóser így és a pénteki villámpatchel megoldották, hogy a nyertes csapat ne kapjon kevesebb pontot, csak mert valaki az ellenféltől kilépet. Kétségtelen, hogy 6v5-be könnyebb nyerni és egy tökéletes világban jó is lett volna a Blizzard elgondolása, de sajnos egyúttal visszaélésre is lehetőséget adott ez a szabályozás.
A Blizzard továbbra is azon fog munkálkodik, hogy egy a játékosok meccsek alatti teljesítményét minél inkább valósan jutalmazó rendszert dolgozzon ki, de még minden jel arra mutat, hogy egy hosszú út elébe nézünk. Akárhogy is az tagadhatatlan, hogy a fejlesztők figyelnek és meghallják a játékosok visszajelzéseit, ami egy rendkívül pozitív dolog pláne a mai világban.