
A márciusban megjelent The Division az év egyik legnagyobb durranásának lett beharangozva. A játék koncepciójában minden meg is volt ahhoz, hogy erre rászolgálhasson, de valahol útközben félre mentek a dolgok és a megjelenés körüli hype után rohamosan elkezdett visszaesni a játékosok száma. A lövöldözős RPG-nek kezdett nagyon nem jól állni a szénája.
Szerencsére a fejlesztők nem mondtak le a játékról. Elekezték a lehetőségeikhez mérten kikalapálni a játék hibáit. Elkezdtek kommunikálni a játékosok közösségével. PTR szerver indult, ahol kilehetett próbálni az újdonságokat és tesztelni őket bevezetésük előtt. Végül pedig mindennek a munkának a gyümölcseként megérkezett az 1.4-es patch, ami lassan, de biztosan meghozta a kívánt fordulatot. A napi aktív játékosok száma emelkedni kezdett. Emelkedni, méghozzá annyira, hogy sikerült elérni a játék megjelenése idején mért számokat, derült ki a PCGamesN riportjából..
Bár pontos számokat nem közölt a kiadó, de elismerésre méltó, hogy nem adták fel a játékot a fejlesztők és ennek most biztos az Ubisoftnál is örülnek nagyon.