
A Prey ugyanabból az istállóból származik, mint a Dishonored 2, habár az Arkane Studios csapatainak különböző vezetői és részlegei vannak. Mindenesetre a jó hír, hogy a Prey kreatív igazgatója Raphael Colantonio határozottan elszeretné kerülni, hogy egy a Dishonored 2-höz hasonló indulást produkáljanak PC-n.
A Gameinformernek elismerte, hogy a Dishonoted 2-vel kemény startjuk volt. Elmondta, hogy a fejlesztés alatt nem tudhatják mivel fognak majd találkozni induláskor, különösen PC-n, ahol megannyi konfiguráció és beállítási lehetőség van. Sajnos az történet, ami történt, de patchelték és már minden rendben megy. A Prey fejlesztéséhez már egy stabilabb engine áll a fejlesztők rendelkezésére, ráadásul dupla figyelmet fognak szentelni a PC-s verziónak, árulta el Colantonio.
A Prey még az idén valamikor fog megjelenni PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. 2017 egyik általunk leginkább várt FPS horrorja. Bővebben itt olvashatunk róla.