
Az Oasis map személyében egy jó kis control pályát tisztelhetünk, de az már most látszik, hogy lesz néhány bosszantó élményünk, ha felé tévedünk. Azért előbb kezdjük a pozitívumokkal, mert azokból szerencsére több van. Maga a pálya gyönyörű. Igazi paradicsomi oázis a sivatag közepén. Egy szentély melyet a régió kutatói és tudósai közös erővel emeltek a haladás korlátozása nélkül. Magának az emberi találékonyságnak és zsenialitásnak a szimbóluma.
Ami a találékonyságot illeti hamar vissza fog nyalni a fagyi. A pályán találhatunk néhány dobbantót plusz belefuthatunk néhány futurisztikus járműbe, amit tuti nem a mai okosautókat tervező mérnökök terveztek, mert ezek szó nélkül elgázolnak. Ezek a kis apróságok bevetésével próbálta mókássá tenni a Blizzard ezt a pályát, csak hát mi biztosra vesszük, hogy lesznek olyan jótét random lelkületű csapattársak, akik majd a Symmetra ultit kirakják a száguldó autók mellé, mert az fun.
Ami viszont komolyabb problémát jelenthet, hogy mi a helyzet a sebzéssel töltődő képességekkel. Például a száguldó autók által bevitt sebzést könnyen felhasználhatja egy Mercy+Zayra combo. Zayra ügye a pajzsát érő sebzések után kapja a fegyverére a töltéseket, míg Mercy mások életének visszatöltésével tölti a végső képességét. Persze minden pályának megvan a felépítéséből adódó előnye egy-egy hős számára, de ezt egy kicsit túlzottan opnak tartjuk. Kérdés a Blizzard kezd-e vele valamit vagy szerintük jó ez így?
Mindenesetre a pálya tényleg szép és nagyon hangulatos zenét is kapott. A Blizzard egy kedvcsináló pályabemutató videót is összedobott. Érdemes alább rálesni.