
Már csak önmagában a Roadhogot érintő változtatások elegendőek lettek volna, hogy pozitívan nyilatkozhassak erről a patchről, de a Blizzard bőven adott még rá okot. Mondhatni nagyon jó irányba visz minket a játék következő verziója, ha ebben a formában kerül át PTR-ről az éles szerverekre.
Egyrészt gyengítik Ana gyógyító gránátját, ami váljuk be ráfért. Gyakorlatilag a gránát és a sima alaplövedék kombinálásával félistenné lehetett tenni bárkit és akkor még mástól nem is kapott támogatást. Igaz, Ana képességeit igazán csak a magasabb szinteken játszó csapatok tudják kiaknázni, de ez még nem ok rá, hogy ennyivel erősebb legyen a többi támogató hőshőz képest. A gránát gyengítése mindenképpen egy jó döntés.
D.Va már egy picit komplikáltabb változtatásokon esett át. Csökkent a páncélja, de nőt az életereje, miközben kicsit erősebb lett a fegyvere.
A patch legjobban a Roadhog rajongókat érinti. A „Hook 2.0” jóval igazságosabban működővé tesz Mr. malacpofa kampóskodásait a láthatóság többszöri ellenőrzésével, amiről bővebben itt irtunk.
A hősök képességeinek igazgatása és számos ismert hiba kijavítása mellett változott a játék kommunikációs rendszere. Mostantól minden egyes emoteból, vocie lineból és sprayből 4-et tárazhatunk be egyszerre. A „Stay in team” gomb pedig fel fog villanni, ha a csapatunkból bárki rákattintott.