Jump to content

Korán örültünk a Roadhog „Nerf”-nek

2017. 01. 12. 16:48

Az nevet igazán, aki a végén nevet, de az holtbiztosan nem, aki Roadhog kampóján végzi. Márpedig az újabb változtatások gondoskodnak róla, hogy játékban maradjon az öreg malacpofa.

Geoff Goodman újabb posztot tett közzé az Overwatch fórumán, minek értelmében újabb apró változtatásokra számíthatunk PTR-en. A ma Blizzard által közzétett note a következőket árulja el Roadhog kapcsán:

  • Több ponton kerül ellenőrzésre a potenciális hookolni való. Ez a gyakorlatban azt fogja eredményezni, hogy könnyebb lesz olyan célpontokat berántani, akik félig kilógnak egy ajtóból, egy oszlop mögül vagy hasonlóan misztikus rejtekhelyükről ahol a 2.0-ás hook valahogy nem akarta őket megtalálni.
  • A következő érdekesség, hogy stunolt ellenfeleink ezután rendesen belassulnak még akkor is ha a levegőbe vannak. Ez azt jelenti, hogy az ugrabugra nem fog senkit se megmenteni egy jól irányzott hooktól.
  • A harmadik apróság pedig egy hibának a javítása. Mostantól a Roadhog játékosok nem fogják tudni egy gyors balettmozdulattal maguk mögé dobni az elkapott áldozataik.

Roadhog mellett Ana és Sombra is átesett kisebb változtatásokon. Ana gránátjának hatását 5 másodpercről 4-re csökkentették. Ez a legutóbbi PTR patchel együtt azt eredményezi, hogy az eddig erős gránát gyógyító ereje jelentősen csöken az élő szerveren tapasztalt állapotához képest. Sombra esetében pedig a hackelési képességének CD-jét csökkentették 12-ről 8 másodpercre. Kérdés ennyi buff elég lesz-e ahhoz, hogy Sombra kicsit gyakrabban előkerülő karakter legyen. Mi arra tippelnénk, hogy nem.

(Forrás: vg247.com Kép forrása: vg247.com)