
A 20,5 milliós mérföldkövet 2016 végére sikerült elérni, ami azt jelenti, hogy éves szinten több mint 4,1 millió Terraria játék talált gazdára a videojáték fogyasztók között. Tovább szépíti az eredményt, hogy 8,3 millió egységről tudjuk, hogy az utolsó 18 hónapban jött össze.
Az értékesítési adatok mellett a stúdió megosztott még néhány érdekes statisztikát a kétdimenziós sandbox kalandjáték életéből.
Így nézett ki a játék a 2011-es indulásakor:
- Csak PC
- Több mint 250 féle tárgy
- 6 NPC (7 ha az öregemberrel együtt)
- 20 féle ellenfél
- 3 boss
- 10 biome
Jelenleg:
- A játék elérhető: PC/Mac/Linux, Xbox 360, Xbox One, PS3, Vita, PS4, 3DS, Wii U, iOS, Android, Windows Phone, and Amazon mobile platformokon
- Több mint 3800 féle tárgy
- 25 NPC (26 az öreggel együtt)
- Több mint 350 féle ellenség
- 16 boss, plusz 9 mini boss
- 27 biome(plusz néhány mini, mint a Pyramids vagy a Living Trees)
- Opcionális “Eventek” (The Moons, Invasions, etc)
- Expert Mode
- Számos életminőséget javító fejlesztés
- További tervek
Közben a játék konzolos verziójához hamarosan érkezik az 1.3-as frissítés.
A Re-Logic egyébként franchiseként írta le a Terraria-t. Még rengeteg életet és lehetőséget látnak a játékban és alig várják, hogy megaszhassák velünk a következő hónapokra, sőt évekre szóló terveiket. Nos, mi is nagyon várjuk.