
Megerősítést nyert, hogy a Call of Duty: WW2 kampánya ne mfogja visszahozni az automatikus életerő regenerációt, de még csak az automatikus lőszer töltődést se. Ez egy nagy változás a széria számára és egy merész elhagyása az eddigi évek során megszokott mechanizmusoknak, amiket még elsőnek a Call of Duty 2-ben mutattak be.
A fejlesztők azzal indokolták a döntést, hogy így lesz tematikailag konzisztens a játékmenet a történettel és a karakterekkel. Minden egyes lőszer számítani fog. Nem fogunk szuperhős módjára szaladgálni. A zöldfülűek többé nem lehetnek sokáig naivak, ha túl akarnak élni és nem lődözhetnek el komplett hadikészleteket egyetlen ellenséges katonára. Nekünk tetszik ez a döntés, aztán meglátjuk, hogy a játékot általánosságban fogyasztó közönség, majd hogyan reagál erre élesben, a játék megjelenése után.
A Call of Duty: WW2 November 3-án jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. A játék már előrendelhető, amivel egyben a privát bétához is hozzáférést szerezhetünk.