
A Google Area 120 csapata már kísérletezik egy megoldással, amivel a virtuális valóságban is hatékonyan utol tudnák érni a potenciális fogyasztókat az online hirdetésekkel. Egy kicsit trükkösebben kell megoldani, mintha egy weboldal fejlécébe akarnák beszúrni egy hirdetést, de nem lehetetlen. A csapat szerint olyan formátumot igyekeznek létrehozni a hirdetések számára, ami viszonylag rugalmas kezelést tesz lehetővé, miközben, viszonylag jól illeszkedik a virtuális valóságba.
A kezdeti koncepció egy kockába csomagolta a hirdetéseket. Ha a felhasználó megérinti vagy néhány másodpercig bámulja ezeket a kockákat, akkor indulnának el a tényleges hirdetések. Ez egy viszonylag egyszerű koncepció, de arra tökéletes, hogy egy keretet adjon a virtuális térben bármilyen online hirdetés megjelenítésének, illetve megakadályozza a hirdetések véletlenszerű elindulását.
Az Area 120 jelenleg is teszteli ezt a fajta hirdetési formát a Google saját Cardboard és DayDream VR eszközeivel, valamint a Samsung Gear VR szemüvegével, továbbá arra bátorítanak minden VR fejlesztőt, hogy csatlakozzanak a program korai hozzáféréséhez.