
Jó hír azoknak, akik már roppantól unják a jelenlegi dive compos metát. A legújabb PTR frissítésből úgy néz ki, hogy a Blizzard igyekszik újra helyzetbe hozni több olyan hőst is, akikkel az ugorjunk az ellenfél nyakába módin túl más felállások is összehozhatók. Íme néhány változtatás, amikkel most kísérleteznek a srácok:
Reinhardt
- Hammer: 10%-kal gyorsabban legyezhetünk majd a kalapáccsal, valamint a kalapács mozgatásának időzítésen is igazítottak, hogy még gyorsabban reagálhassunk vele. Összeségében könnyebb lesz meglegyinteni az ellenfeleinket.
- Charge: Eddig ha egy másik nekünk rohamozó ellenfélbe csapódtunk (Reinhardt vagy Doomfist), akkor mindkét hős sérült. Ez mostantól nem érvényes, de a knockdown effect továbbra is megmarad.
Zarya
- Graviton Surge: Átmenetileg elérhetetlenné teszi a képesség hatása alá került összes ellenfél összes mozgási képességét. Lényegében hasonló lett, mint ahogyan a Junkrat csapdája működik.
Reaper
- Shadow Step: A VO és az SFX távolság drasztikusan le lett csökkentve.
McCree
- Flashbang: Mostantól a stunoláson túl szignifikáns lassítást szenvednek el azok, akiket eltalálunk ezzel a képeséggel, ezzel is megkönnyítve a levadászásukat.
Doomfist
- Rocket Punch: Kb. 20%-kal csökken a teljes utazási távolság
- Seismic Slam: Új interfész indikátor mutatja, hogy várhatóan mekkora sebzést fogunk tudni bevinni. Eddig csak a célkereszt töltöttsége jelezte ki, de ez csak az alap célkeresztnél működött. A mostani megoldás sokkal láthatóbb és praktikusabb.
Érdemes megjegyezni, hogy bár a Blizzard szeretné újra játékba hozni Roadhog képességeit mire bekerül Doomfist a live szerverekre, de ebben a PTR frissítésben nem nyúltak hozzá.