
Például, mit is jelent az a gyakran használt „rossz játék” kifejezés, ami nem szükségképen eredményez felfüggesztést, pláne ha csak arról szól, hogy valaki off-meta hőst választott.
Gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy a játékos nyugodtan pickelhet olyan hőst, amit néhány csapattársa nem tart legjobb választásnak az adott szituációban, vagy éppen nem része a jelenlegi metának.
Nyílván a fejlesztők rengeteg hasonló esetben fognak jelentést kapni az adott játékos csapattársaitól. A kulcs itt az ellenőrzés lesz. Mielőtt bármit lépne a rendszer, előtte ellenőrizni fogják.
A hivatalos Overwatch Twitteren rengeteg „Mi van akkor, ha..?” kérdést tettek fel a rajongók, amire a válasz a következő volt: “‘Verified reports of bad behaviour’. Keyword: Verified,” – azaz senkit se fog büntetés érni anélkül, hogy előtte annak jogosságát ne ellenőriztek volna. Ez így jól hangzik, de ennyi erővel akkor a „Bad Behaviour” kategória mellett a „Griefing” is könnyedén kikezdhető. Ki mondja meg, hogy valaki azért választ egy józan ésszel az adott szituációban csak minimális hatékonysággal vagy még annyival se bevethető hőst, mert szerinte az tényleg jobb, mint amit a meta szerint hoznia kéne, vagy szándékosan el akarja veszíteni a játékot? Na és mi a helyzet a” Poor Teamwork” kategóriával. Hiába írja szépen körül a Blizzard, hogy milyen szituációban kéne szerinte alkalmazni ezeket a jelentési opciókat, valójában nagyon nehéz lesz ellenőrizni a beérkezett jelentések kiváltó okát, valamint hogy az valóban büntetésre érdemes-e. Mindenesetre a Blizzard eltökéltnek tűnik a problémák megoldása végett és mi csak remélni tudjuk, hogy az új rendszer képes lesz beváltani a hozzá fűzött reményeket.