
Sokan gondolták (véleményünk szerint joggal),hogy a Blizzard sose rakná bele a Deathmach játékmódot az Overwatch-ba. Elméletben ugyan érdekes gondolat, de valójában egyáltalán nem illeszkedik és teljes mértékben ellentéte mindannak, ami az Overwatch lenni szeretne. Oké vannak extrém játékmódok, például amikor egy rakat Reinhardt püföli egymást. Roppant mód szórakoztató, de ha hasonlóképpen kizárjuk azokat a hősüket a DM játékmódból, amikkel gyakorlatilag értelmetlen lenne ott játszani (Lucio, Mercy, Orisa és még sorolhatnánk), akkor az már igazából nem is DM lenne, hanem csak egy újabb fun mód. Az Overwatch hősei egyszerűen nem egy ilyen játékmódra lettek tervezve, hanem az együttműködésen és a csapatjátékon alapuló csatározásokra. Magának a gyógyító és a tank szerepköröket betöltő hősöknek alapból semmi keresnivalójuk nem lehetne egy normális DM módban.
Mindennek ellenére a Team Deathmatch játékmódnak még lehet jövője. Az Overwatch-ban minden olyan játékmód megállhatja a helyét, ami csapatjátékra és összedolgozásra buzdít. A TDM egy ilyen játékmód lehet, már ha nem rántja magával a sima DM a feledés pokoli bugyrába. TDM-nél lenne értelme az Overwatch összes hősének és összes szerepkőrének, miközben annyival mégis csak más lenne az eddigiekhez képest, hogy az pályák feladatai helyett itt az ellenfél eliminálása lenne az egyetlen cél. Már csak az a kérdés, hogy valóban szüksége van erre az Overwatch-nak?