
Amikor valami nagyobb újdonság kerül egy olyan játékba, mint az Overwatch, akkor nehéz előre tökéletesen belőni az addigi játékhoz, illetve 100%-ban megfelelni vele a játékosok elvárásainak. Senki se szeretné, ha valami gyenge, használhatatlan vacakként könyvelnének el egy új hőst, rögtön pályafutása legelején, így aztán szinte mindig kicsit erősebb lesz. Ez segíti a hős megkedvelését és a vele való játékstílus elsajátítását. Doomfist-nél is valami ilyesmiről lehetett szó, mert más értelmes magyarázatot nem tudnánk rá mondani, hogy miért kellett olyan pofátlanul égbekiáltóan eltúlzott hitboxt adni a Rocket Punch képességének. Mindegy. Felejtsük el (vagy nézzük meg még egyszer itt, hogy miről is van szó), fátylat rá. Jön a nerf és szépen a helyére kerül minden, igaz?
Annyi biztos, hogy sokat panaszkodtak az emberek és most meg is lett az eredménye. A játék PTR verziója frissült egyet az éjjel és azóta a Rocket Punch már nem a régi. Hogy a változtatások mikor érik el a live szervert, az persze még kérdéses, de már utón van a megváltás. Addig is kitartás!