
Képzeljük magunk elé a „You can’t, if you don’t” néven elhíresült mémet, s nagyjából már érteni is fogjuk a kulcsát annak a stratégiának, amivel a Bungie rövidre zárta az egész public és global chat spam kérdést a Destiny 2-re nézve. Ha szöveges üzenetet szeretnénk küldeni, akkor nincs olyan opció, hogy mindenkinek, legfeljebb olyat tudunk, amit a csapatunkban lévő összes emberke láthat.
Habár ez az egész úgy tűnhet, mint valami PC- specifikus probléma, valójában a Bungie pontosan így tervezte el a „social play” megközelítését, amit a PC projekt vezetője, David Shaw meg is erősített a PCGamesN-nek.
A szöveges chat a Destiny 2 PC-s verziójának egyik egyedi része. Rásuttoghatunk más játékosokra DM közben vagy azokra, akik elérhetőek a Battle.net rendszerén keresztül, még ha történetesen másik játékban is vannak. Elkerülve a további kalamajkákat (kamu adminokat és hasonló átverős üzeneteket), csak olyan játékosokra suttoghatunk majd rá, akik szerepelnek a barátlistánkon vagy egy klánban vagyunk velük.
Tulajdonképpen tekintve, hogy mondjuk milyen totálisan használhatatlan sok játékban a közös global chat, talán nem is baj, hogy a Bungie úgy gondolta, hogy ez nem fog hiányozni a játékukba. Ezzel együtt viszont pozitívum, hogy a Blizzard rendszerének előnyeit is élvezhetjük, és még online vagyunk, addig bármikor elérhetnek minket a barátaink.