
Ma már sokan kizárólag csak olyan projektekben látnak komoly pénzt, amelyekbe beletuszkolható valamiféle többjátékos mód, kompetitív opcióval. A Bethesda szerencsére egy olyan kiadó, aki nagyobb franchise címek esetén sem fél egy kicsit szembe menni az árral és lám eddig nem is ment nekik ez olyan rosszul. Ott volt a Skyrim, a Fallout 4, a Dishonored, a Doom és persze ne felejtsünk el említést tenni az év legjobb horrorjátéka címre pályázó Evil Within 2-ről sem. Ezek a játékok egytől egyig bizonyítják, hogy igen is lehetséges napjainkban komoly sikereket elérni olyan játékokkal, amelyek kizárólag az egyjátékos élményre fókuszálnak.
A Wolfenstein 2: The New Colossus-t fejlesztő MachineGames csapata hiszi, hogy az ő játékuk is a fentiekhez hasonló lesz. Toomy Tordsson Björk a játék narratív tervezője úgy nyilatkozott a GamesIndustry-nak, hogy egy multiplayer komponens csak felhígította volna azt a magával ragadó történetközpontú élményt, amit a játék fejlesztése során tökéjre igyekeztek vinni. Érdekes módon a MachineGames sokkal inkább akció-kalandjátékként tekint a Wolfenstein sorozatra, mint egy szimpla lövöldözős játékként, s ezt igyekeztek szemelőt tatani a fejlesztés során is. Hogy ez mennyire sikerült, azt néhány nap múlva magunk is megtapasztalhatjuk a játék hivatalos megjelenését követően.
A Wolfenstein 2: The New Colossus október 27-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.