
A reménykedésre pedig minden jó okunk meg is volt a The Surge kapcsán. A játékot ugyanaz a Deck13 fejlesztette, mint akiknek a Lords of the Fallen című alkotást is köszönheti a világ. Oké, talán a Lords of the Fallen nem volt egy hibátlan teremtmény, de egy pontig teljesen élvezhető játék volt. A The Surge pedig, nos.. a The Surge kellett volna legyen az a játék, ami meghozza az igazi hírnevet a stúdiónak. A marketing teljesen rendbe is volt, rögtön beleszeretett a fél világ a játékba az első néhány trailer után. A Souls mechanikáját másoló sci-fi gépezetben meg volt a potenciál, hogy igazán sikeres legyen, de akkor miért is feledkeztünk meg róla olyan gyorsan? Miért nem tudta a játék beváltani a hozzá fűzött reményeket?
Ugyan abba a hibába eset át a The Surge, mint a Lords. Túl sok frusztráló momentumot vonultat fel ahelyett, hogy élvezhető kihívást jelentene. A Dark Souls játékokról még megjelenésük után hetekkel is beszéltek az emberek, az élményeikről, arról hogy bár nehéz a játék, de milyen siker volt, amikor rájöttek, hogy mit és hogyan. Ezzel szemben a The Surge kapcsán nem indult be igazán ez a kommunikáció. Keresgélhetünk, de nem sok minden fogunk találni.
Pedig a The Surge megéri a pénzét. Érdemes kipróbálni, ha valaki tényleg bírja a kiképzést és nem várja el, hogy a játék, meg a fél net fogja a kezét. A The Surge nem lett ugyan olyan hangos siker, mint azt reméltük, de ez ne tévesszen meg senkit.