Jump to content

Overwatch – „Play of the Game 2.0”

2016. 11. 07. 15:00

Tovább kupálja a Blizzard csapata az Overwatch „Play of the Game” rendszerét. Most már tényleg az igazán jó játékot fogja jutalmazni és nem csak az ölések számát.

Nagy terveket szövöget az Overwatch fejlesztőcsapata, amit ők csak úgy hívnak, hogy „Play of the Game 2.0” – árulta el Geoff Goddman, az Overwatch vezető hősdizájnere a Kotaku-nak.

Rengeteg jó ötlete van a csapatnak, például fejlesztenék a kamera mozgást. Persze fontos a látvány, de ami minket igazán érdekelne, hogy hogyan tervezik megreformálni a legjobb játékost kiválasztó szisztémát és milyen tényezők fogják befolyásolni a monitorunkon megjelenő meccsek végi végeredményt. Legutóbb a support karaktereket hozták képbe olyan változtatásokkal, mint hogy Merci élesztése tulajdonképpen öléssel egyenértékűen számított be a kiválasztásnál, így viszonylag gyakran nézhettünk vissza sarokból odapentaélesztős ultikat. Tény hogy ezek meccsfordító mozzanatok, de nem olyan látványos vagy skilles mozdulatsorok, amiket olyan szívesen nézeget vissza az ember.

Sajnos most se derült ki, hogy konkrétan mik lennének ezek a bizonyos „ötletek” és most nem is ez a top prioritása a csapatnak, de legalább tudjuk, hogy ezen is serénykednek.

(Forrás: vg247.com Kép forrása: vg247.com)