Jump to content

A Facebook se szeretne lemaradni az eSport buliról

2016. 11. 11. 16:00

Még a Twitch és a YouTube egymással verseng, addig a ring sötét sarkának félhomályából egy újabb óriási ellenfél készül belevetni magát a küzdelembe.

Az eSport hihetetlen növekedési potenciálja az olyan óriások figyelmét is feltudták kelteni, mint az ESPN vagy az Amazon. Nem meglepő módon a Facebook is mutatott némi érdeklődést a téma iránt és már be is újítottak maguknak ehhez néhány nevesebb partnert, mint például az Activision Blizzard.

Ez mind szép és jó, de semmi ahhoz képest ami ránk vár, állítja a The Information. Az oldal szerint a közösségi oldal kész megduplázni az eSport videótartalmait, ezzel pedig már komoly versenytársa lehet a Twitch és a YouTube vállalatnak, akik eddig olyan békésen elvoltak ezen a piacon.

A Facebook már el is kezdett tárgyalni a Super Evil Megacorp vállalattal, akik a mobil eSport streamelő program, a Vainglory fejlesztői. Persze még semmi sincs kőbe vésve, de hasonló szituáció zajlott le, amikor a Facebook az Activision Blizzarddal tárgyalt.

Mióta tavaly elindult a Facebook Live, azóta a cég nagy hangsúlyt tesz ennek a technológiának fejlesztésére. Valami olyan szinten népszerű és dinamikusan növekvő terület, mint az eSport esetében ez teljesen érhető is. Azt se feledjük, hogy az eSport számára se utolsó dolog eljutni egy 2 havi szinten majd 2 milliárd aktív felhasználóval rendelkező platformra.

Update: Időközben a Super Evil Megacorp válaszolt az Engadget számára, amiből a következők derültek ki: A Super Evil exkluzív partnere a Twitch vállalatnak az eSport közvetítésben. Bár a Super Evil egy érdekes és növekvő streaming platformnak találja a Facebook rendszerét, de a Super Evil és a Facebook jelenleg nem tárgyalnak.

(Forrás: engadget.com Kép forrása: pvplive.net)