
Te milyen harcművészet iránt rajongsz? Mit szólnál, ha kapnál egy videojátékot, ahol a saját stílusodnak megfelelően válogathatnád össze a mozdulatokat, amiket a harc közben használsz? Az Absolver lényegében arról szól, hogy a játékosok a játék legelején választanak maguknak egyet a három alap harcstílusból, aztán kint kóborolnak egy hatalmas erődben más játékosok után kutatva. Amikor egy új játékossal találkoznak, akkor választhatnak, hogy figyelmen kívül hagyják, társulnak vele, vagy megküzdenek. A harc viszont nem pusztán a küzdelemről szól, hanem tanulásról is. A küzdelem során akár meg is tanulhatjuk az ellenfelünk által használt mozdulatokat, ha háromszor egymás után sikerül kivédenünk azokat. A harc végeztével ezek a mozdulatsorozatok megjelennek a management menüben és felhasználhatóvá válnak a saját stílusunk fejlesztésére. A megnyert küzdelmek után tapasztalati pontot is szereznek a játékosok, amikel szintet lehet lépni. A szintlépések pedig újabb mozdulatsorok elsajátítására adnak lehetőséget. Eddig ez nem vág minket a földhöz, de a játék igazán érdekes része csak innen kezdődik.
Az Absolver nem csak a harcművészetek használatáról, hanem saját stílusunk kialakításáról szól. Úgy képzeljük el a rendszerét, mintha egy harcmozdulatokból álló paklit építenénk. A paklit okosan kell összeválogatni, mert bár minden mozdulatnak megvan a saját támadó értéke, ha csak arra megyünk rá, hogy a legerősebbeket kombináljuk, akkor valóban erős, de lassú, könnyen kivédhető támadásokat fogunk végrehajtani. A játék akkor kezd igazán érdekessé válni, amikor elhagyjuk az alap harcművészeti stílusokat és helyette saját iskolát alapítunk a saját paklinkra alapozva. Ha így teszünk, akkor elkezdhetünk más játékosokat mentorálni, követőket fogadni, segíteni őket és a fejlődésüket, miközben a mi mozdulatsorainkat használják.
Az Absolver idén augusztus 29-én jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.