Jump to content

Nem mindennapi ötlete támadt a BioWare marketinges csapatának

2017. 07. 24. 17:28

Hogyan csináljunk jó marketinget egy videójátéknak egy kukoricatábla felhasználásával? A nem mindennapi receptet annak feltalálója, a BioWare mutatja be, méghozzá az Anthem javára.

Ha szétnézünk a manapság piacra kerülő videójátékok marketinges anyagai között, akkor két dolgot általánoságban biztosan megállapíthatunk. Baromira látványosak és baromira  nem sajnálták rájuk a pénzt. A BioWare marketing csapata is valami hasonló kombinációt akarhattak kifőzni az Anthem-hez, amikor megszületett a fejünkben, hogy egy exoruhát és egy BioWare logót vágassanak bele egy edmontoni kukoricaföldbe, majd aztán erről forgassanak videót. Az eredmény alább látható. Szerintünk nem lehet rá panasz, plusz határozottan feldobták vele a napunk.

(Forrás: BioWare Kép forrása: Anthem)