
Megalkotni, fejleszteni és terjeszteni a saját harcművészeti stílusunkat. Mozdulatokat lesni el más játékosoktól és a magunkévá tenni őket, hogy aztán beillesszük őket egy komplexebb mozdulatsorba. Az Absolver rendszere és az ötlet amire az egész játék épül, az roppant szimpatikusnak tűnt. Ha másért nem, de egyedisége miatt biztosan megért egy misét az Absolver, viszont amilyen nagy hévvel vártuk a játékot, kipróbálva olyan gyorsan realizáltuk, hogy ez bizony nem nekünk való.
A játék rendszere iszonyatos szabadságot ad a kreativitásának és kombinálásnak, így amit ígért azt teljes mértékben hozta is. Meg voltunk róla győződve, hogy habár nekünk nem is igazán jött be, de az ilyen műfajú játékok szerelmesei biztos látni fogják az értékét. Nem így lett. A túl nagy szabadságban könnyen elvesztek a felhasználók, akik aztán sose találtak vissza a játékhoz. Papíron jól hangzik a sokféle mozdulat kombinációjának lehetősége, de egy PVP-re építő játéknál nagyon fájó pont tud lenni, ha nincs jól kiegyensúlyozva, márpedig ennyi féle fajta képességgel ezt nehéz megoldani. Egy casual játékosnak, aki csak szeretett volna néhány órára beugrani ebbe a világba, kiosztani pár pofon és rúgást, bizony fájdalmasan kellett szembenéznie azzal, hogy a harcművészetek elsajátítása a virtuális világban se könnyebb, mint a valóságban. Manapság a játékot azok a hardcore játékosok játszák leginkább, akik időt és energiát nem sajnálva mestereivé tudtak lenni. Magyarán a kezdeti nagy érdeklődés és nagy játékosszám hamar elvándorolt a játéktól.
Az Absolver tulajdonképpen egy zseniális játék a műfaj szerelmeseinek, de az igazi hatását talán sose fogják méltóképpen értékelni. Azért ha szeretjük a verekedős játékokat és a harcművészeteket se vetjük meg, akkor adjunk a játéknak egy esélyt. Létezik offline mód is, szóval még gyakorlásra is akad lehetőség, mielőtt bedobnánk magunkat a hardcore játékosok közé.