A játék fejlesztéséért Sakaguchi saját stúdiója, a Mistwalker volt felelős. A game főszereplője egy Sally nevű fiatal lány lett volna, illetve társa Bogle, aki igény szerint óriássá tudott volna változni.
A játékosok a két karakter között váltogtva kellett volna, hogy megküzdjenek a kihívásokkal, melyek design-ja mindig más méretű karaktert igényelt volna a tervek szerint.
Az Eurogamer szerint még a Final Fantasy komponistája Nobuo Uematsu is benne volt a projektben, sőt a Drakengard 2 karakter designere, Kimihiko Fujisaka, a Cavia fejlesztője is segédkezett egy darabig.
A 2005-ben bejelentett projektet egy ideig pihentette a Mistwalker, ám később inkább olyasmik fejlesztésével foglalatoskodtak, mint a Blue Dragon és mások, így a Cry On-t visszavonták.
https://www.youtube.com/watch?v=mBR3CcJslC4
Forrás: vg247.com
Fotó: gearnuke.com és gamasutra.com
Írta: Ambróz Nóra