A felhőalapú játék sok frusztráló problémát megold a játékosok számára, ám ezzel egyidejűleg egyelőre néhány sajátos hibája is van – írta a BBC.
A Google az első belépő a felhőalapú játékszolgáltatások piacán
Spencer ennek ellenére azt mondta, hogy „hagyományos” riválisai, a Nintendo és a Sony nem tudja tartani a lépést a játék jövőjével.
„Amikor a Nintendóról és a Sonyról beszélünk, nagy tiszteletben tartjuk őket, de látjuk, hogy az Amazon és a Google lesz a fő versenytársunk a jövőben” – mondta az Xbox feje az új technológiai hírportálnak, a Protocolnak.
A Google 2019-ben lépett be az otthoni játék piacára, a Stadia streaming szolgáltatásával. A társaság hatalmas felhőalapú számítástechnikai üzletága azt jelenti, hogy rendelkezik a szükséges infrastruktúrával, ám a kritikusok szerint a Stadian elérhető játékok felhozatala egyelőre nagyon gyenge.
A konkurencia már megkezdte a fejlesztéseket
A Stadiával a Google megelőzte az Amazont és az Apple-t, melyek rengeteg játékot kínálnak az alkalmazás áruházaikban, azonban felhőalapú szolgáltatást egyelőre nem tudnak nyújtani.
A jelenleg is hatalmas felhőalapú számítástechnikai ágat működtető Amazon, valamint a hatalmas fejlesztési költségekkel operáló Microsoft a pletykák szerint már dolgozik saját játékszolgáltatásán, mellyel konkurenciát jelenthet a Google-nek.